eOdpady

Co to jest?

Prezentowane rozwiązanie to system elektronicznego obiegu dokumentów wspomagający zarządzanie gospodarką odpadami.

Środowisko jest konfigurowane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klienta, co pozwala usprawnić, zwiększyć dokładność i „poukładać” codzienną pracę Państwa zespołu.

  • Redukcja pracy „papierkowej” oraz archiwizacja danych
  • Zautomatyzowanie i uporządkowanie przepływu dokumentów
  • Jedno źródło danych dostępne dla uprawnionych użytkowników 24/7
  • Kontrola stanu realizacji harmonogramów oraz wskaźników odzysku
  • Narzędzie wspomagające zarządzeniem deklaracjami mieszkańców


Dla kogo?

System przeznaczony jest dla podmiotów odpowiedzialnych za realizację ustawy o porządku w gminach - miast, gmin oraz związków międzygminnych.

 

Po co to jest?

Narzędzie służy do prowadzenia ewidencji dokumentów (deklaracji, pism, zdjęć itp.), zautomatyzowania obiegu dokumentów, wyszukiwania danych, pozyskania rzeczywistych informacji o stanie realizacji harmonogramów oraz porównania ich ze złożonymi deklaracjami przez mieszkańców w celu wykrycia rozbieżności.

Użytkownik dzięki dostępowi do aktualnych danych może podejmować działania prewencyjne I zarządcze, prowadzące do uszczelnienia systemu gospodarki odpadami.

Wdrożenie rozwiązania pozwoli zaspokoić Państwa potrzeby prawne wynikające wymogów prawa np. z wdrożenia postanowień RODO.

 

Najistotniejsza funkcjonalność systemu:

  • Prowadzenie elektronicznego biura podawczego
  • Tworzenie ścieżek obiegu dokumentów dla wybranych procesów
  • Automatyzacja procesów obiegu dokumentów
  • Zarządzanie deklaracjami mieszkańców
  • Weryfikacja sposobu segregacji odpadów z deklaracją
  • Prowadzenie rejestru nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych
  • Prowadzenie rejestru punktów odbioru odpadów
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców
  • Prowadzenie rejestru ewidencji odpadów
  • Dostęp do cyfrowej wersji dokumentacji niezależnie od miejsca pobytu i czasu
  • Tworzenie analiz, rozliczeń, raportów i sprawozdań w oparciu o rzeczywiste dane z systemu monitoringu, zamówień, kart drogowych, czy identyfikacji pojemników
  • Monitorowanie stanu realizacji poszczególnych harmonogramów
  • Zarządzanie rejestrem dzikich wysypisk
  • Wyszukiwanie informacji/dokumentacji za pomocą wewnętrznej wyszukiwarki.
  • Identyfikacja zjawisk niepożądanych typu zła segregacja, brak segregacji, czy dodatkowe pojemniki nie objęte systemem
  • Wielostanowiskowa akceptacja dokumentacji
  • Integracja z systemami zewnętrznymi.

Potrzebujesz więcej informacji? Chcesz poznać ofertę cenową? Skontaktuj się z nami!

    Ul. Fabryczna 15, 41-404 Mysłowice
    NIP: 222-08-72-157, REGON: 241403524


    Dział handlowy: +48 505 622 975
    oferta@edz.com.pl

    Dział serwisu: +48 509 159 863
    serwis@edz.com.pl

     

    www.edz.com.pl

    Wizytówka - vCard
    Formularz kontaktowy